Jag vet att jag inte bloggat!

Förlåt för jättedålig uppdatering denna vecka, men jag har haft fullt upp. Varenda dag då jag fått lite lite tid över så har jag behövt plugga supermycket eftersom jag ska bort nu snart. Alltså jag har jättemycket panik hela tiden för att jag är så stressad just nu. 
 
I alla fall, lite roligare saker, vi var ju på återträff i helgen som var supermysigt, och Alva och Julia gick och klämde mig i rumpan hela tiden..., sen när vi kom hem igårkväll så åkte jag, Alva, Julia, Emma och Ebba hem till Lovisa och hade det supermysigt där också. Vi for på Coop och köpte godis och glass. Jag köpte blåbärssorbet som smakade proviva. Och efter att alla sovit ett tag i Lovisas soffa så åkte vi hem och Ebba stannade och sovde över hos mig. Idag har jag pluggat suuupermycket och nyss hade vi match. Okej, så nu vet ni varför jag inte bloggat.
 
Jag hoppas jag hinner blogga lite nu i veckan men jag har sjukt mycket plugg kvar och sen på tisdag är det centralen så vi få se.
 
Puss och Kram
Clara


Kommentarer
Clara<3

Vilket fiiint namn du har :D<3

2012-09-14 @ 18:55:42
URL: http://denfinasteclara.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback