Schling

Idag så hade vi det sista provet för terminen och därför åkte jag hem till Alva och firade att vi pluggat klart med några saffransbullar och pepparkakor och såg på, döm oss inte nu, bratz. Helt okej film om man gillar fula high school fimer som inte alls är jobbiga att se. Hahah, både jag och Alva har så sjukt ont i kroppen efter igår så den tiden vi inte såg på film spenderades med att försöka ta sig upp ur soffan eller sätta sig ner på en stol. Alltså det är helt sjuk, jag känner mig som en gammal gumma som har rygg-,ben- och axelproblem. Det är stört hur mycket träningsverk jag har...
-En väldigt gammal bild på mig och Alva
 
Eftersom jag knappt sov något förra natten och inte heller inatt så ska jag snart krypa ner i sängen och se på några avsnitt av modern family innan jag ska jobba ikapp min förlorade sömn.
Så godnatt, sov gott!


Kommentarer
Ebba

Värk

2012-12-16 @ 20:05:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback