hej från andra sidan atlanten

Hej på er!
 
Nu har jag kommit hem efter att ha varit bortrest i 17 dagar (det är därför jag inte har bloggat nu på ett tag). Jag hade tänkt blogga innan jag for men jag hann inte, eftersom jag både hade supermycket att plugga och supermycket att packa.
 
Men i alla fall, jag har haft det huuur bra som helst. Vi var först i Miami, sen körde vi bil upp till orlando, sen tillbaka till miami och sen flög vi till Aruba som är en liten liten (typ två mil lång) ö utanför Venezuela. Och sen efter en vecka på aruba så åkte vi hem igen. Men alltså det tog 25 timmar från att vi lämnat hotellet på aruba till att vi var hemma! 25 TIMMAR! Så himla drygt det var, och jag sov typ två timmar. Men trots det så gick jag ändå till Alva snabbis och träffad henne och Emma och Julia. Jag har saknat dom suuupermycket!♥♥♥
Och idag ska jag träffa Ebba som jag också saknat suuupermycket!♥♥♥
 
Men nu först ska jag skriva klart min novell till skolan och tanka över alla bilder vi tagit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback