En härlig helg!

Hejsan!
 
Denna helg har varit väldigt härlig! Bland annat for jag och Clara upp till Munkviken och hade återträff med vårt konfaläger! ♥ Vi sov där en natt och hade jättehärligt! Man blir alltid glad över att få vara med dem!
 
Sedan på lördagskvällen var jag på en "tjejkväll" hos några väldigt trevliga personer!^^ Vi såg Titanic och åt godis/glass/pommes frittes. Sen sov jag över hos Clara!
 
Dagen efter var jag med lite personer från konfan! Vi åt på café Göteborg och gick runt på stan och lite annat. Fast det var helt fullt med getingar!
 
Nu är det första avsnittet X-factor på teve! Verkar bli väldigt bra! Det har ju "fött" massa andra bra sångare och sångerskor i andra länder!
 
Hejdå!
 
Ebba


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback