Range Rover

För att vara en femtonårig tjej är jag ganska bilintresserad. Eller inte alls mycket men jag har redan planerat vilken bil jag ska ha i framtiden. Fast såklart måste jag ha råd med en, vilket kan bli ett probelm eftersom den är ganska dyr... I alla fall, bilen jag pratar om är en Range Rover Evoque och är världens finaste och häftigaste bil. 
 
Ååååh den är så fin att jag dör. Rena skönheten! Hahah nejmen erkänn att den är superhäftig! Varje gång jag är i stockholm och ser en Range Rover jag ba: Pappa, pappa kolla en range rover. Och så står jag där och hoppar och pekar som ett litet barn.
 
Nu fick ni lite mer fakta om lilla mig och min drömbil.
 
Clara


Kommentarer
Ni vet vem

claraoingens.blogg.se

2012-10-21 @ 01:42:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback