onsdagsmys med bästisar

Weehoo! Alla prov för den här är klara. Satt igår och gjorde so provet med alla failade elever på omprovstiden när alla andra i min klass hade slutat. Och på morgonen gjorde jag fysikprovet som gick helt ok, mem det var lite taskigt att ta med en fråga där svaret kom från en film som dom andra såg när jag var borta... Och idag svenska provet

Igår så gjorde jag och Alva middag tillsammans, vi gjorde créps med svampsåsfyllning, det var suuuper gott.


Sen gick Alva hem och jag åkte iväg på dans. När vi åkte hem därifrån så passade jag och Ebba på att prata och skämma ut oss inför ungefär hela kvarteret genom att skratta superhögt, men det var så himla kul så det gick bara inte att sluta!

Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback