Hallå världen!

 
Det var vääldigt länge sen jag bloggade från datorn!
I helgen har jag drunknat i tårta. I går så var jag först med Alva och vi sprang omkring och fixade massa saker inför kvällen då vi skulle ha en tjejkväll för Ebba. Först hämtade vi henne med bil och satte på henne ögonbindel. Sen körde vi henne hem till mig, fast hon trodde vi var på haga??, och där hade vi gjort mitt rum suupermysigt och så hade vi som ett eget litet spa. Vi åt en jättegod tårta, som jag och Alva bakat själv, och så fick Ebba öppna presenter. Sen tog vi på henne ögonbindeln igen och gick hem till Alva och där åt vi chips, såg på film och egentligen skulle vi vara uppe länge och prata men jag somna... Heheh.
Idag kom mina kusiner hit för att fira att Filip och pappa fyllt år när vi var i usa. så då fick jag ännu mer tårta. Fast jag skulle kunna äta en till bit...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback