aaaaaah mitt huvud dunkar

Jag är så sjukt trött så det finns inte, jag har allvarligt talat no energi i min kropp. Vi hade dm match idag mot Prolympia, i regn och kyla kämpade vi och vann med 3-1 weehooo, go bräntis! Men nu är jag så trött att jag bara vill sova och mitt huvud gör så himla ont för jag har knappt druckigt något. Och Ebba och alla andra härliga människor från konfan är och äter fredagsfika på stan och min cykel är sönder så jag kan inte åka ner. Och spanska provet idag gick sämst. Och ikväll då jag bara vill vara hemma och mysa men jag måste till en lagmiddag och ''summera'' säsongen. Åååååh vill inte!
 
Okej nu blev det lite deppinlägg här, men jag är fortfarande jättejättejätteglad över att vi vann idag! Wiiie!
 
Ha en bra fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback