Tisdag

Egentligen är tisdagar ganska lugna och så men idag kändes det som världens längsta dag. Inte kul! På sista lektionen så skulle vi "diskutera" om hur vi skulle göra med vår klassresa, vars vi skulle åka och så. Men det blev inte så mycket "diskutera" där inte. Alla skrek och ropade och klagade och skrek ännu mer och ville hem och mitt huvud och mina öron grät av allt ljud. Så nu är jag så trött att jag bara vill lägga mig i ett mörkt rum och sova föralltid utan massa ljud. Men jag måste skriva lite på en so-uppgift. Längtar sjukt mycket till jullovet nu!
 
Okej nu ska jag fortsätta med SO:n ett tag sen ska jag duscha och sen äntligen sova!
 
Godnatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback