Ljus i mängder

Okej nu ska jag berätta lite om min dag. Det började med att hela min klass träffades i värnortsparken (för er som inte bor i umeå, kan jag säga att det är en park) eftersom vi skulle utföra ett jobb för att tjäna in pengar till vår klassresa. Jobbet gick ut på att vi på förmiddagen skulle töma tusentals ljuslyktor och sätta dit nya ljus, och sen senare tända alla ljus på kvällen. Vi fick väldigt mycket pengar för det så det var sjukt värt.

I alla fall så hade vi några timmar fritid mellan förmiddagen och eftermiddagen så då gick jag, Alva, Emma och Julia och åt jättegod lunch och drack varmchoklad. Supermysigt!



Så här såg det ut efter vi tänt alla ljus, det var hur fint som helst!



Clara





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback