Här sitter jag i min pyjmas och ska snart gå och lägga mig

Jag har just skrivit klart en motivering till en tävling och ska snart stänga av datorn och krypa ner i min säng. Jag vet att det är tidigt att gå och lägga sig men ni ska bara veta hur extremt jobbigt det var att sitga upp i morse.
 
Annars idag har det inte hänt mycket utom att jag har fortsatt att brottas med min förkylning, och det verkar som om jag kommer behöva göra det ett tag till. Och en sak till! Det är ju vinter här uppe i Umeå! Växlarna på min cykel hade frysit så jag inte kunde växla om, då är det vinter, eller i alla fall minus grader.
-En bild som Ebba tog i vintras. Ser ni hur brunhårig jag var?
 
Nej, nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback