Dear John

Jag är en sånhär person som alltid ligger efter när det gäller filmer. Jag vet inte varför det bara är så. Till exempel så har jag aldrig sett Mean Girls, eller kanske för länge sen men jag minns inget, och den har ju varenda en sett. Förutom jag...
En annan film som jag inte sett är Dear John. Den har jag velat se ända sen den kom ut men det har bara inte blivit av, och när jag har frågar mina kompisar om vi ska se den så har dom förstås redan sett den. Men så nu ska jag jobba ikapp lite tänkte jag. Förra veckan såg jag och mamma The Notebook, som var jättebra, och idag ska vi alltså se Dear John.
 
Jag hoppas den är bra för jag har höga förväntningar!


Kommentarer
Magnus

Dear John är så sjuuukt braa!! <3

2012-11-09 @ 15:46:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback