Ang. min icke-existerande uppdatering

Nu har jag inte uppdaterat på några veckor, och mina anledningar var;

1. Jag hade det ganska stressigt på praoen, eller jag var väldigt trött efteråt. Jag praoade hos radikemister om ni vill veta!

2. Jag var i Spanien på höstlovet! Härligthärligt!

3. Glömt bort bloggen..INTE FÖR ATTD EN ÄR DÅLIG ELLER TRÅKIGT MEN JAG HAR INTE RIKTIGT HAFT DEN I HUVUDET, TYVÄRR!
 
Sådär, det var mina 3 anlednngar, och jag vill bara säga tack till Clara för att du har hållt bloggen igång, som du alltid gör! <3
 
Nu blir det förhoppningsvis lite bättre update, men jag lovar inget för ni får inte ha en massa förväntningar. Ibland känns bara lite onödigt att blogga om massa tråkiga o-intresanta saker.. Men nåt kul får jag väl komma på!
 
Ebba


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback