Tillbaka i umeå...

Hejsan!
Nu så är vi tillbaka i Umeå, eller vi har varit det sen typ klockan fyra jag har bara inte hunnit blogga. I morse åkte vi spårvagn, tunnelbana och buss för att ta oss till Bromma. Men det gick väldigt bra faktiskt. När vi var där så checkade vi in väskorna och gick sen på en galleria mitt emot där jag köpte en tröja och Ebba en jacka!
Igår kväll var vi ju på en Thailänsk restaurang och vi försökte blogg från mobilen men det funkade inte så jag tänkte lägga upp lite bilder nu!

Så här såg alltså Koh Phangan ut! Förlåt för att bilderna blev lite suddiga och så men jag ville inte ta med blixt för det förstörde det mysiga ljuset!:)
Bilder på lägenheten och kanske bilder på kläderna jag köpte kommer senare!

Hejdå!

Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback