Hej på er alla läsare!

Har ni det bra?
Ikväll är det hockey igen, mellan Luleå och AIK! Wiiie! Och jag hejar självklart på Luleå eftersom jag har släkt där och dom är BÄST!!!:) Önskar jag bara kunde vara där och se det ''på riktigt''!
Juste, tänkte berätta att igår var jag på Zumba på Iksu och det var lite speciellt.. Men ganska kul ändå! Och det är säkert mycket roligare om man kan rörelserna också. I allafall märkte jag att om man varit borta från dansen i två veckor så blir man väldigt stel. Hahah, jag undrar hur jag egentligen såg ut när jag skulle röra höfterna! Men det var roligt och ett kul sätt att träna, så jag tipsar om det för er som inte provat!:)
-Två bilder från när vi var i Luleå och såg en match! Förlåt för att dom är lite suddiga men dom är tagna med min mobil, som inte är den bästa!

Hejdå!

Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback