SKOLAVSLUTNING!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Såhär glad, och lite till, är jag just nu! För idag får vi sommarlov. Asså jag har inte riktigt förståt det. Åttan har gått så himla snabbt och nu nästa gång jag åker till skolan efter idag, då går jag i nian! Så gammal känner jag mig faktiskt inte än... Vår avslutning är inte förrän kl 12 så egentligen borde jag sova just nu, men jag kunde inte så jag bestämmde mig för att blogga lite. Så just nu äter jag youghurt, jag vet inte hur det stavas, med jordgubbar. Mums! Jag kommer troligtvis lägga upp en bild senare på hur jag och min klänning ser ut idag. Hoppas alla får en jättebra skolavslutning och världens bästa sommarlov!

Kram Clara
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback