Så trött...

Jag är så himla trött idag. Jag gick och la mig vid ett igår och vaknade klockan sex, och jag kunde inte somna om. Men jag somnade i soffan vid halv elva och som halvsov till tolv. Aja jag får väl kämpa mig igenom dagen. Jag såg nu också att blogg.se har fått ny design. Den ser väldigt bra ut men nu måste jag bara lära mig vars allt är... Hoppas ni får en bra onsdag idag!:)
 
Oj juste, jag glömde en sak. Jag och Filip ska till vår stuga och ska vara borta ett tag så jag kommer nog inte blogga så mycket. Jag kanske kommer göra några tidinställda inlägg men jag vet inte säkert. Så ha en bra midsommar så ses vi när jag kommer hem!:)
      
 
Clara


Kommentarer
Agnes

Heeejdåå... ;( Men ha de bra! ;)

Svar: Hejdå Agnes, kommer sakna dig. Ha det så bra i hjultfult!:)
claraoebba.blogg.se

2012-06-20 @ 17:26:03
Emma

HOLA Clara och Ebba!
Jag tcker ni borde läsa min blogg. Den är lite knäpp och har ett tokigt namn, vet inte varför jag 'döpte' den till det. Döper man bloggar? Hmm jag vet inte. I alla fall, så läs om ni vill. Jag läser eran vareeeeeenda dag. Wihoo.

2012-06-21 @ 00:34:24
URL: http://kesela.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback