Piteå Summer Games

Idag åker jag och min familj till Piteå Summer Games! Wiiiee! Eller egentligen åker vi upp till farmor och farfar i Luleå och sen imorgon ner till Piteå för att kolla när min lillebror Filip spelar. Fast nu när det bra är gruppspel så ska jag, Ebba och Estelle (eftersom dom också har syskon som ska spela) troligtvis gå och titta lite i standen och köpa kläder osv. Så det kommer bli jättemysigt. Fast just nu regnar det som bara den ute, hoppas det är bättre väder imorgon. För två år den då jag och mitt lag var med och spelade så var det så varmt att vissa nästan svimmade. Så kanske inte så jättevarmt men omkring 20 grader.
 
I alla fall så ni vet kommer jag kanske inte blogga så mycket under helgen, jag kanske kommer göra något tidinställt inlägg, vi får se. Ha en bra helg!
- Jag trodde jag hade en bild från när Filip spelade någon gång förut men det hade jag inte. Så ni får en bild från en match vi spelade på Gothia förra året. Ååh vad jag saknar det!
 
Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback