Bränboll

Nu när mitt knä är bra igen så följde jag med några från min gamla klass och spelade brännboll. Det var jättekul! Vi spelade i flera timmmar. Jag saknar dom!:( Men i alla fall så var det jättekul att vara med dom igen. Efter skolavslutningen åkte jag och några fler från min nuvarande klass till café göteborg och köpte varsin jättestor glass. Den var hur god som helst. Jag tänkte ta en bild på den men jag kom inte på det förrän jag ätit upp hälften... Så ni får två bildrr åå när Ebba ska slå istället:)


Kommentarer
Doris

Vilka vackra bilder, det må jag säga!

2012-06-15 @ 14:37:36
Amanda

Hej, fin blogg!

Hjälp mig och komma på en utmaning som jag kan göra. Allting kommer att filmas. För mer information gå in på mig blogg.

Kram! :)

2012-06-15 @ 19:50:48
URL: http://eaamanda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback