Armageddon

Hejsan!
Hur har ni haft det?:) Jag kom nyss hem och jag ska visa er några bilder från midsommarhelgen men först tänkte jag berätta om en film som vi såg, armageddon. Den var hur bra som helst och det är typ min nya favorit film. Den handlar om ett gäng män som hela sitt liv jobbat på typ en oljebåt. De blir tillkalade av NASA eftersom det är en stor meteorit påväg mot jorden och om dom inte lyckas spränga den kommer hela jorden gå under. Männen från oljebåten får i uppdrag att åka med ett rymdskepp till meteoriten och bårra ett 245 m sjup hål där de sedan ska placera en bomb som ska spränga hela meteoriten och rädda världe. Ja, det är lite svårt att förklara så ni får helt enkelt se den själv.
 
Och låten är så himla bra den också!
 
Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback