10 fakta!

Här är några fakta om mig! Det är väl alltid lite roligt att få veta mer om personen eller personerna som står bakom bloggan?:)

- Jag bodde i en liten, liten by från när jag var några månader tills jag var nio, därför har jag en del kompisar därifrån jag är med ibland:) (T.ex. Jenny och Felicia)

- Jag har väldigt mycket gosedjur, och även om det är lite töntigt så kan jag verkligen inte slänga dem. Då skulle jag få jättemycket skuldkänslor..

- Jag brukar aldrig se skräckfilmer för jag blir jäätterädd av spöken och sånt, men jag är ändå väldigt fascinerad av skräckfilmer och pressar ofta mina kompisar att berätta om hela filmen i detalj för mig...

- .. och det kommer spöka på vårt konfirmationsläger!! Det är flera som varit där och sagt att det spökade där... Jag kommer typ dö.

- Jag tycker att en av de roligaste sakerna med Youtube är att titta på toppkommentarerna:)

- Jag har haft en eller två bloggar innan det här, fast de dog då jag inte bloggade så ofta.. Därför skulle jag aldrig klara av att ha en sån här långlivad blogg utan Clara. TUR ATT JAG HAR DIG!

- Jag kom på idéen till det här inlägget i duschen. Jag tänker mycket i duschen.. :)

- De bloggar jag läser är fokis, kissies och kenzas. Ganska mainstream.

- Jag har väldigt lite planer för vad jag ska göra i framtiden, alltså vad jag ska jobba so och sånt. Annars ska jag resa runt i världen och annat!:)

- Just nu längtar jag till Lappis, min, Claras och Alvas stugresa och konfirmationslägret mest:)

Sådär! Kommentera gärna om ni vill ha mer information eller något sånt om oss, hahah:) Eller fråga en fråga!:)
 
Hejdå!
 
Ebba
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback