10 fakta från Clara

Det såg så roligt ut när Ebba skrev 10 fakta om sig själv så därför tänker jag också göra det, så ni får veta lite mer om mig också!:)
 
Jag älskar glass, speciellt ben och jerrys phish food, och speciellt om man äter den tillsammans med Alva.
 
Ibland kan jag bli helt knäpp och säga saker som är helt ointressanta speciellt när jag är trött och flummig.
 
Jag älskar att vara i min stuga med mina kusiner för dom är så himla roliga och gör så att jag skrattar
nästan
hela tiden då jag är där.
 
Min favoritserie, förutom Modern Family, är Hannah Montana och jag har sett alla avsnitt om och om igen och
jag har inte tröttnat på en enda. Halva min bardom består typ av Hannah Montana.
 
På vardagar har jag jättesvårt att stiga upp så mamma måste komma och väcka mig flera gånger och tända alla lampor för att jag ska kunna vakna.
 
Jag har världens största beslutångest hela tiden, och mamma blir galen på mig. Ibland kan jag inte bestämma
mig om jag ska äta med gaffel eller sked. Asså jag kommer få problem när det blir gymasieval...!
 
När jag blir stor och gått ut gymnasiet skulle jag vilja ta lite ledigt från skolsaker och så och flytta till USA ett år innan jag kommer hem igen och börjar studera på universitetet.
 
Jag sover nästan alltid till ungefär halv elva hur sent eller tidigt jag än lägger mig.
 
Precis som Ebba hatar jag att slänga mina gosedjur. Dom är ju så söta och är som mina bebisar, och man kan ju inte slänga bort sina bebisar.
 
I början av varje sommar tänker jag alltid att jag ska bil duktig och börja springa typ varannan dag, men det slutar nästan alltid med att det blir max en gång i veckan...

Nu vet ni lite mer om mig!

Clara



Kommentarer
ANOONYMIS

villken fiin blogg du har!

2012-06-28 @ 11:32:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback