Vårt egna recept

Hur har ni haft det idag? Jag hr haft det väldigt bra. Jag och Filip satte upp vårt krocket, stava det så..?, spel och körde bäst av tre. Självklart vann jag hela tiden även fast han tog sig igenom halva banan på en omgång. Han är ganska sur på mig just nu... Heheh:) Jag lagade mat hos oss idag faktiskt. Jag gjorde kyckling I en sås med cashewnötter och paprika med ris. Jag, Alva och Ebba gjorde ju det för några dagar sen och jag tyckte det var så gott så jag gjorde det nu igen. Och det blev hur gott som helst. Och vi kom på receptet alldeles själv! Så himla bra vi är! Vi borde typ skicka in receptet till typ en mattidning eller nåt sånt. ClaraEbbaAlvaKyckling! Ha en bra kväll! Clara



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback