OMG VI ÄR SÅ DÅLIGA PÅ ATT BLOGGA!!

Hej och förlåt att vi aldrig bloggar. Men jag har helt enkelt inte orkat gå in på datorn och blogga. Heheh sommaren gör mig lite lat... Nej men jag har bara som inte orkat och gjort massa andra saker istället. Det börjara ju närma sig konfan nu, vi åker på lördag, så därför har jag gått omkring och haft lite panik över det och packat och så. Men jag och Ebba hjälptes ju åt idag och det gick väldigt bra. Jag är nästan klar, fast jag har ändå väldigt mycket kvar...
 
Sen var Ebba borta i Lyksele från söndagen till måndagen så då passade jag Tyra och det var jättekul. Jag försökte övertyga mamma att vi också ska skaffa en hund men jag lyckades inte fastän hon tyckte det var jättekul att ta han dom Tyra. Men hon sa bara att jag inte fick köpa en hund förrän jag flyttar hemifrån. Så jag får väl vänta några år till. Jag tror jag skulle vilja ha en Båtsman hund eller st bearnad eller vad dom nu heter.
 
Jaja nu blev det ett väldigt långt inlägg om ingenting egentligen. Jag vet inte om jag kommer att blogga något innan konfan så ha det jättebra! Och jag kommer ta med min kamera och försöka fota massor så när vi kommer hem ska jag visa massa bilder och så! Ha det bäst!
 
- En bild jag tog på Tyra när hon var hos oss.
 
Kram Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback