Nu kommer lite upptatering av lilla mig

Ja, tänkte berätta lite vad jag har gjort dom senaste dagarna. På onsdagen åkte jag ju upp till min stuga jätteitdigt på morgonen... Nej men det var en marknad där så vi gick omkring och kollade på den och så. Jag köpte faktiskt en väska, vi brukar inte köpa något annat en mat. Förutom Filip som ska envisas med att köpa leksakspistoler som han säger är hur bra som helst, men på något underligt sätt går sönder efter 3 timmar. I alla fall, sen nästa dag gick vi lite till på marknaden och dagen efter det så var vi bara i stugan och solade och badade och fiskade osv. Ja, jag har haft det väldigt bra i alla fall.
    
-Yeah! Vi är coola när vi äter tacos!
-Juste, den här lilla fjärilen vägrade lämna mitt finger. Jag lovar den satt där i typ en kvart tills jag försökte få den att flyga iväg. Jag döpte den till Doris!:)
 
Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback