Jag vill också ha biljetter...

ÅÅÅÅÅHH, jag läser massa bloggar just nu eftersom jag har inge liv alls sen jag for hem från ebba...Och på varenda jälvla blogg så har tydligen alla lyckas köpa biljetter till Justin Biebers konsert. Och här sitter man själv helt utan biljett. Åååh, vad jag vill se hans konsert. Dock kom jag på det lite försent... Jag har aldrig varit en ''belieber'' men jag tycker han är riktigt bra och hans låtar är också väldigt bra. Men jag antar att jag måste åka till typ Köpenhamn om jag ska se honom...
 Nästa gång ska jag vara den första att köpa biljetter!
 
Clara


Kommentarer
julia hellström

jag fick en biljett till biebs! ;)

2012-07-12 @ 11:01:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback