Home Sweet Home

Nu är jag hemma igen efter en superrolig helg. Det dåliga var bara att det regnade lite igår och idag. Annars har det varit hur härligt som helst. Vi åkte ju upp till Luleå på torsdagen och tog det bara lungt på kvällen. På fredagen åkte vi sen ner till Piteå och såg när Filip spelade och så gick jag, Ebba och Estelle på stan. Nästa dag så gick vi lite till på stan och sen såg vi när Filip spelade 16-delsfinalen mot ett lag från Luleå. Tyvärr förlorade dom, så det blev bara en placeringsmatch idag mot ett norskt lag som dom vann mot. Ååh, jag ville så gärna spela jag själv också!:(
Men i alla fall när vi var på stan köpte jag bland annat ett par mjukisshorts, två tröjor, en bikini m.m.
 
Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback