Hola amigos!

Jag tränar upp min spanska inför nian. Vill ju vara bästoch flytta dit. Haha nej, nu skojade jag. Gud så busigt. Okej.. Nu ska jag vara lite seriös.
Hejsan! Har ni haft det bra?
Jag har det mycket bra här! Vi var nyss ute på en promenad och tog lite bilder som ni kan få se senare, jag tog aldrig med min dator hit utan jag bloggar från Ipaden just nu. Tidigare idag var vi på en marknad och kollade lite. Självklart skulle Filip köpa en leksakspistol "soft airgun" (wtf?) som han gör varenda år. Dom är tydligen ascoola och jättebra, men på något underligt sätt så går dom sönder efter några dagar...
Sen har jag smsat med Alva och Ebba och försökt bestämt en tid för vår stugturne, men det gick inte alls bra. När den ena är hemma är den andra borta osv.
Jaja, nu blev det väldigt långt inlägg om typ ingenting. Ha en bra dag!:)
 
Clara
- Två bilder jag tog från midsommar, jag vet att dom hamnade lite konstig men men.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback