Gröna lund

Jag gör bara ett snabbt inlägg ni får lite upptatering. Igår var vi på grönan och åkte massa saker. Det var hur roligt som helst! Och pappas kompis kom också och hans barn som är jättegullig och jätteliten. I alla fall Alva var också där så jag åkte lite med henne också. Hahah vi dampskrek i vildamusen (på skoj) så jag fick jätteont i halsen. Hoppas ingen hörde! Vi ska äta frukost nu och sen åka in till stan och shoppa. Ha en bra dag! Clara
Jag hade ingen annan bild så ni får se en från Koh phangan.


Kommentarer
Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Hur resten av veckan ut för dig? :)
Kolla gärna runt på min blogg och mina kategorier, vem vet du kanske gillar den? :)
-
Kommentera gärna det på min blogg annars får jag aldrig svar på frågan! :P (det med den nya blogg.se designen)

2012-07-18 @ 05:00:13
URL: http://jaasses.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback