Alva

Hejsan!
Nu är jag och Ebba med bästa Alva. Åh hon är så underbar på alla sätt. Hennes leende, hennes skratt, hennes ögon. Hennes kropp;) om ni förstår vad jag menar. En riktig pudding enligt mig. På en skala ett till tio ger jag henne en 9. Inget dumt men hon saknar nog en poäng från att vara den perfekta människan. Det ska jag förklara här nedan:
 
Fakta om Alva:
Namn: Alva (Hemligt)
Smeknamn: Alvis, Vutten, Alvutt, Babe.
Längd: 1.69,7 cm
Vikt: Obetydlig.
Hobby: Fota, skriva, kompisar och att spela fotboll.
Högsta dröm: Alva har allt man kan drömma om, det perfekta livet. Det perfekta utseendet, allt.
Gillar: Alva gillar sena kvällar och långpromenader i månskenet. Samt också att ha deeptalk för att komma sina kompisar närmare.
Ogillar: Alva ogillar starkt krig och fattigheter och svält.
Alva kämpar för: Ett demokratiskt och ett samhälle i fred. Alla ska kunna leva under samma rättiheter. Hon kämpar samt med att få en hund.
Betyg: 1-10 en 9.
Motivering: Alva är en underbar person med fantasktiska kunskaper och förmågor. Hon har också utseendet alla människor strävar efter att uppnå. Hon är den person alla kan se upp till, den alla vill vara och den alla killar vill ha. Anledningen till att hon inte får en 10 är endast för att hon har kinesögon.
 
Besök hennes blogg här: www.reason.blogg.se

Tack och hej, leverpastej
 
Clara
 
UPDATE
DET VAR INTE JAG (CLARA) SOM SKREV DETTA INLÄGG! Bara så ni vet! Och Alva förtjänar visst en 10!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback