1 december

Ja, förutom att ha skrivit på min SO uppgift och tränat, har jag och Filip bakat lussekatter. Dom blev väldigt fina och suuupergoda. Jag tror dom hette Bettans lussekatter eller så, haha. Bettan är helt enkelt bäst! Men det var väldigt kul iaf. Jag har nog aldrig skrattat så mycket förut när jag bakat. Filip blev så himla sur för att hans underlägg rörde sig hela tiden när han skulle knåda degen. Och jag kunde bara inte hålla mig för skratt så han blev skitsur på mig också, tillslut märkte han nog att det var lite överdrivet så han började skratta medan han skrek på mig, hahahah!
           
 
Såhär blev resultatet, innan de var i ugnen alltså. Dom fina är mina och dom fula Filips. Nej jag skoja bara, dina blev jättefina Filip!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback