Yey! Nya skor!

Förlåt att jag inte bloggat så mycket, men även fast det bara är första skolveckan så är jag så sjukt trött. I tisdags när jag kom hem från skolan somnade jag direkt och behövde sen stressa iväg till träningen. Och igår var jag ju med Klara, Alva och Ebba (som ni kanske såg på Alvas inlägg som inte bara var LITE överdrivet...) så då hann jag inte heller blogga. Men nu har jag lite tid över innan träningen.
 
Skolan var jättelång idag:( men när vi kom hem så åkte jag, pappa och Filip till Stadium och köpte fotbollskor till mig. YEEEY! Mina andra är så söndriga och små att jag har behövt ha Filips nu ett tag... Men! Det var tre för två på Stadium, och eftersom jag både behövde utomhus- och innomhusskor så fick jag två utomhusskor! YEEEY IGEN! Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra med två par... Men det kan väl vara bra att ha antar jag!:)
Som ni kanske märker på skorna här uppe^ är alla adidas, men det är för att jag alltid tyckt bäst om det märket och adidas är bara bäst helt enkelt! 
 
Ha en bra torsdag!
 
Clara


Kommentarer
Fröet

Nämen gu va fina

2012-08-24 @ 07:22:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback