top 5

Jag tänkte göra en top 5 lista av alla saker som hänt nu under sommaren. Idag är det ju sista dagen på sommarlovet (jag gråter innombords) och därför tyckte jag att det kunde passa bra. Som en sammanfattning ungefär. Nummer 1 är såklart bäst, men vi börjar på 5 och räknar ner!;)
 

5. Dalarna. Även fast jag trodde det skulle bli tråkigt så var det jättemysigt att bo med 7 personer i typ
världens minsta stuga. Det kanske var lite jobbigt att åka ner dit med bil och att det inte fanns något vatten
eller el men eftersom vi inte var där så jättelänge så gjorde det inte så mycket!

 

 4. Piteå Summer Games. Det är så roligt att gå omkring i Piteå under PSG och speciellt nu när både Ebba
och Estelle var med! Det är en sån himla mysig stad också. Det enda tråkiga var att jag själv inte
spelade...

 

3. Stockholm. Varje sommar åker vi till stockholm, och det är lika kul varje gång. Att träffa alla man känner,gå
på gröna lund och shoppa massor! Nu var också Alva i Stockholm och på gröna lund samtidigt som
oss,vilket gjorde det ännu roligare.

 

2. Midsommarafton. Och alla andra gånger vi är i stugan. Det är så mysigt och roligt att vara i stugan med
alla kusiner och bada och sola och köra massa olika tävlingar och fiska och äta jättemycket godis och
annat gott. Det är det bästa man kan göra på sommaren! Nästan...

 

1.KONFA! Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv! Alltså jag är så sjukt glad över att jag valde att gå på konfa
läger och speciellt Norrbyskär 3! Det går inte att beskriva med ord hur bra det var där! Det var bara så bra
det kan bli! Jag saknar det sååååååå mycket! Skulle kunna göra allt för att lägret skulle vara minst två
veckor till!

 



Kram Clara



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback