Tjejkväll

Yes! Äntligen fredag!
 
Ikväll ska jag, Alva, Julia och Emma ha en tjejkväll och äta marängswiss och chips med dipp och se på så många high school musical filmer vi hinner! Kommer bli supermysigt! Men nu först ska vi åka förbi och kolla lite i vår nya stuga, jag har faktiskt aldrig varit där så det kommer bli roligt att få se hur det ser ut.
 
Jaa, det är vad jag ska göra idag. Imorgon ska vi kanske ha en liten återträff med alla från konfan och sen på söndag är det match som gäller. Kommer bli jätteroligt att få spela match igen eftersom jag inte gjort det på jättelänge p.g.a att när dom två första matcherna var så var jag på konfa.
 
 
Trevlig fredag på er!
 
Kram Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback