Skolfoto imorgon! BLÄÄÄ!

Gissa vad! Vi har skolfoto imorgon! Och på grund av det måste jag gå upp jättetidigt i morgon och duscha... Inte kul! Sen var det typ världens drygaste dag idag också. Vi slutade jättesent och hade världens längsta no och spanska lektion. Alltså jag helt ärligt kämpade för att hålla mina ögon öppna.
Sen har jag typ brutit foten också... Okej, jag överdrev lite. Men alltså jag har faktiskt jätteont i den! Jag blev stämplad igår på matchen rakt på vristen. Så jag kan som inte böja min fot.
 
- En bild från när vi var i min stuga och skulle ur och fiska
 
Nu ska jag snart stänga av datorn och vila i en halvtimma, och sen åker vi till mina kusiner och firar att Jacob fyller år! Det blir ju lite roligt i alla fall!
 
Kram Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback