FÖRSENAT INLÄGG.

JAG SAKNAR NORRBYSKÄR.
JÄTTEMYCKET.
 
Det var helt fantastiskt! Alla personer jag mött och alla saker vi gjort! En av de bästa sakerna jag gjort i hela mitt liv ♥
 
Jag vet att jag inte bloggat på jättelänge, men jag har som kommit ifrån det helt nu på sommaren. Finns så mycket jag gjort, har haft några få dagar jag inte gjort något alls på. Det är ju ingen ursäkt, men så ni vet att det inte är så att jag inte gjort något som har gjort att jag inte bloggat... Vacker mening.
 
På Konfan tog jag nästan inga bilder då min kamera laddade ur direkt, men här är iallafall några bilder på alla Konfisar! Och konfisar är en blandning mellan konfa och kompisar, vilket betyder typ, folk från konfan. Yes.
 
 
 
 
 
 
Hejdå!
 
Ebba
 


Kommentarer
Johanna

Saknar det så mycket att det inte går att beskriva med ord!!<3

2012-08-19 @ 22:47:27
URL: http://themilkman.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback