Hej bajs skola, jag har inte saknat dig!

Förlåt för min omogna rubrik, men det är så jag känner. Jag orkar inte med ett till jävla skolår! Nej! NEJ! Vi fick inte ens bra schema, eller jo lite men inte mycket. Vår klass är uppdelade i två grupper och den ena gruppen börjar fem över åtta på morgonen och slutar tio i fyra. Tur jag inte är i den gruppen!
Okej jag ska försöka vara positiv här... Det är bara ett år kvar till gymnasiet! Wiiiie! Det känns så mycket roligare där än vad det gör på högstadiet!
 
I alla fall, nu ska jag gå igenom lite bilder på min dator och sortera upp dom och så. Sen ska jag nog bara titta på tv resten av kvällen. Hoppas alla haft en bra skolstart!
 
- Det här är helt klart en av mina favoritbilder, det tror jag beror på Agnes och mustaschen!
 
Kram Clara


Kommentarer
Agnes

Var fick jag den ifrån...?

2012-08-21 @ 18:32:13
Johanna

HAHAHA omg vad söta!!

2012-08-27 @ 22:20:11
URL: http://themilkman.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback