Gossip Girl

Godmorgon på er!
Jag har precis sett första avsnittet av gossip girl, tidigare har jag bara sett ibland om det gått något avsnitt på tv, men nu tänkte jag börja om helt från början och försöka se alla avsnitt.
 
Nu snart ska jag gå ner och äta frukost, men först tänkte jag kolla lite på datorn och blogga nu när datorn ändå var på. Idag ska vi träffa några från konfan och gå och fika, sen ska jag och Ebba, och kanske Alva, gå på stan för jag MÅSTE ha ett par byxor! Det är hål i alla mina förutom ett par! Och efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Igår var det jättemysigt! Vi åt hur mycket marängswiss som helst! OCH chips med dip! Men vi dansade också till låtarna i filmen, high school musical, så det kanske jämnade ut sig!;)
 
 
Och juste, del 3 med bilder från norrbyskär är påväg!
 
Kram Clara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback