Bilder kommer!

Bilder från lägret kommer snart. Men jag har just haft mormor och mina kusiner här och nu ska vi fira ännu mer att jag har konfirmerat mig, så just nu har jag inte tid. Det känns lite konstigt att säga nu ska vi fira att jag har konfirmerat mig eftersom det är ju inte direkt något jobbigt jag har gått igenom och nu är det äntligen över, jag har ju haft hur kul som helst och alltihopa har varit så himla roligt. Aja nu ska jag fortsätta.
-Ni får en bild från en av dom första kvällarna då vi grillat hamburgare och badat!:) Saknar er alla! <3
 
Kram Clara


Kommentarer
Agnes

Hahaha, Isac....

2012-08-12 @ 20:54:34
Fanny

Vill ni göra ett bloglovinbyte kanske?? Kika in på min blogg och kommentera vad ni tycker! :D

2012-08-14 @ 08:13:03
URL: http://amais.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback