Återträff

Idag hade vi återträff med hela gänget, nästan... Det var så kul och så mysigt! Alltså jag vet inte hur jag ska klara mig utan att få träffa alla varje dag. Men vi pratade redan om en till återträff så vi ses nog snart igen.
Vi ska ju ha en ''riktig'' återträff som är planerad av kyrkan typ, då alla konfirmander från alla läger ska träffas och övernatta i munkviken i september. Det kommer ju bli hur kul som helst! Då kommer alla andra från dom tidigare lägren se hur härligt vårt gäng är!:)
 
I alla fall, vi hade knytkalas så jag har nog proppat i mig ett kilo godsaker idag.. Heheh.. Först två veckor med godis varje dag och nu det här. OCH jag har även tårta kvar från igår. Jaa så jag lär väl gå upp sådär hundra kilo den här sommaren! Men men det är ju sommar!:)
-Här skulle vi sjunga på konfirmationsdagen innan redovisningen och gudstjänsten
 
Nu snart ska jag träffa Alva och Ebba, åååh jag har saknat dig Alva som bara den, och ikväll ska vi sova över!:)
 
Kram Clara


Kommentarer
Ebba

Sjukt mysig blogg! Man blir glad av att läsa den.
Hoppas ni har det bäst, Clara och Ebba! kram

2012-08-13 @ 23:40:12
URL: http://ebbas.blo.gg
coolaste ledaren!!!???!??!?!

MOHAHHA NU NI HAR JAG HITTAT ER BLOGG OCKSÅ!!!!!!

2012-08-14 @ 00:50:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback