5 Fakta

Hejhallå!
Clara och Ebbas bästa vän Alva är här! Jag blir så sur när det inte händer nåt här på bloggen(fast det är ju för att dom är borta) så då tänkte jag gästblogga lite!
 
Jag känner ju Clara och Ebba bäääst, så därför tänkte jag fixa ihop fem roliga(eller tråkiga) faktan var om dom.
 
  • CLARA är grym på COD Black ops Zombie mode (fast inte bättre än mig såklart).
  • EBBA har härligt skratt.
  • CLARA gillar att dansa väldigt mycket!
  • EBBA gillar också att dansa och hon vill börja balett.
  • CLARA är asbra på matte och jättesmart!
  • EBBA är grym på att rita!
  • CLARA vill flytta till USA.
  • EBBA vill inte i framtiden bo i Sverige med tre skrikiga ungar och en sur man.
  • CLARA vill jättegärna se Mean girls 2...
  • EBBA kan cykla jättesnabbt..........
Kom inte på några bra, men det får duga!
 
Alva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback