He/art

Hejsan Clara och Ebbas blogg!
Ni vet hur jag brukar skriva hur bra Clara och Ebba är, men det stämmer inte alltid. Idag tillexempel. Då kom vi hem till Ebba, helt vanligt. Jag går på toa, helt vanligt. Då när jag sitter där, och gör min sak, så ropar dom att dom ska gå ut med Tyra. Jag frågar om jag inte ska följa med, men icket. Jag tänker att "Jaha, det blir väl bara en snabbis för dom då". Så jag går upp och chillar och sitter vid datorn då plötsligt telefonen ringer. Smart som man är svarar man för man vet att det är dom. Clara blir häpen för att någon svara, hon ville bara skrämmas. Då frågar jag hur långt borta dom är, och då är dom påväg till BRÄNTIS?!?!?!?!?! Och här sitter jag själv i Ebbas hus... Känns bra.
Nu ska jag försöka(mot min vilja) sluta fred med dessa människor, då ska vi baka sådanna^.
Tack för mig.
/Alva


Kommentarer
Agnes

Stackars dig Alva!!
Vad dumma dom är!

<3<3<333

2012-08-22 @ 15:18:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback