Till skolan snart!

Har jag gett ett annat inlägg samma titel? Det känns så...
Snart ska jag till skolan iaf.. :/ Börjar kl 9 så det är helt OK!
Uuhh.. Vet inte vad jag ska skriva om.. Jo, nu har innebandysäsongen slutat:( Så igår hade jag ingen träning.. Och det kändes konstigt... Fast sen tvinga mamma ut mig på en 6 km-cykeltur med Tyra så jag vart inte helt ledigt från träningen..
Nu låter det typ som om jag alltid tränar elr nåt.. men det gör jag inte!
Och sen nästa vecka är det slut med dansen.. och sen slut med karaten, fast det är jag mest glad över, heheh, ska sluta sen helt eftersom jag tycker det är så tråkigt...

Nu måste jag gå! Åååh vilket strange inlägg, men var tvungen att blogga nåt så det blev såhär...

Hejdå!

Ebba


Kommentarer
röven

rööööv!!!

2012-04-26 @ 15:46:46
URL: http://röv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback