Pannkaksfrukost!

Imorse hade vi... ledigt (vad ska man kalla det?) från hemkunskapen! så då for jag och Agnes till Klara och hade pannkaksfrukost med sylt och grädde:D Sen började vi tjugo i elva också.. och sluta två, yay!


hahah nää.. de här är google-pannkakor.. fick ingen bild på våra, plus att de var inte riiktigt lika fina..

Men nu sitter jag hemma och ska snart gå ner till familjen:) Alva oh Clara är på bio (för mer information, kolla inlägget under..) meen.. jag ska spara lite pengar, och jag har redan sett titanic såå.. jag följde inte med:/ Men imorrn ska vi sova över (i den övre halvan av över.. Alva det var riktat mot dig, ja.) :D

Johans kompis är här nu.. men de är inte sociala mot varann. Den andra kompisen tog med egen dator, så nu sitter de vid varsin dator och spelar minecraft och pratar på skype istället för irl... Så ni vet det!

Hejdå!

Ebba


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback