On my way home..

Det var först text här, sen försvann den. Och jag orkar inte skriva om den för det var så långt... Det handlade i princip om min vecka.. och att jag inte sovit i min egna säng sen i tisdags förra veckan fast det hade jag ändå kom jag på senare, i måndags. Men annars inte... Ja, jag bara skriver exakt det som kommer ut från min hjärna just nu, det är ganska coolt:) egentligen tkr jag att ":)" smileysar är lite lama.................. heheh jag gjorde inte tre punkter;) det har min svenska lärare sagt att man ska göra fast jag gjorde inte det nu, och jag brukar göra två punkter. För det är mer coolt;) .. .. .. .. .,. (HAHAH FAIL...) oj caps...

Hejdå

Ebba "Den lilla jäveln som gör osammanhängande texter^^"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback