Härlig dag!

Idag har jag gjort ganska mycket! Först så åkte vi till Kaknästornet och åkte upp där! (Nu kommer bilderna bli jättekonstiga och hamna typ längst ner eller nåt för att jag bloggar med mobilen...)

Sen åkte vi till Vasa-muséet och var där till kl 1 ungefär, det var faktiskt intressant även om jag varit lite skeptisk innan:)

Efter det åt vi lunch på en restaurang, tror den hette Flickorna Helen Voltaire eller något sånt:) Maten var så himla god!

Sen åkte vi hem, vilade och åkte iväg till Kista Galleria:) Första shoppngturen vi gjort här... Clara jag saknar vårt ändlösa shoppande när vi var i stockholm! Jag hittade New Yorker, som vi letade efter jättemycket förra gången utan att hitta affären.. Hittade en jättefin tröja!

Nu är vi hemma igen och ser på tv och äter sockerkaka, hahah;) Ha en kul lördagskväll!

Hejdå!

Ebba

Bilderna..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback