Fototavla

Nu är jag äntligen klar med min fotoram som jag har jobbat med sen typ klockan tre, igår! Gud vad lång tid det tog. 

Jag började med det igår för jag tänkte att det kan ju inte ta så lång tid, jag hade väldigt fel! Först behövde jag skicka bilderna till mammas dator men det funkade inte. Så jag laddade över alla bilder till ett usb som redan hade typ 200 bilder, så det tog hur länge som helst för att få över dom till mammas dator. Och när jag äntligen var klar med det så skrev skrivaren ut bilderna på vanligt papper och så då måste jag ladda över bilderna till min kameras minneskort, som också hade fler bilder som jag först behövde ladda över till min dator. Men då hade inte min kamera något batteri så jag behövde ladda den. Sen fick jag inte över bilderna till minneskortet osv osv.
Så tillslut gav jag upp och beställde bilderna helt enkelt. Jag förstår att det här är ganska tråkigt för er att läsa men jag kände att jag behövde skriva av all min ilska, hahah:)

Men jag fick redan bilderna idag så då hann jag göra klart det ialla fall. Jag blev nöjd så jag är ändå glad att jag gjorde det. Här har ni resultatet! Och Agnes, mustasch bilden är med:)


Det är glada minnesbilder så därför finns det ganska många knäppa ansikten men väldigt fina människor!:)

Clara



Kommentarer
Agnes

mmm, tack så mycket Clara... ;)

2012-04-30 @ 19:25:48
Ebba

Linus också;)

2012-05-01 @ 09:47:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback