Snart Jul och här är min önskelista!

Hejhej!

Jag tror jag håller på att bli sjuk, fast jag är inte säker..
Hoppas bara att jag inte är sjuk på jul! För nu är det bara 5 dagar kvar till jul och jag väntar spänt! Jag har redan klappar under granen som jag inte hr en ning om vad det är! Jag ska fira jul hos min mormor och morfar i år, en del brukar alltid vara på samma plats varje jul men inte vi!

För övrigt är här min önskelista i år, har till och med gjort en liten bild;)


Men gud va fin den vart...

Nu ska jag iallafall återgå till mitt skolarbete, tråkigt, jag vet. Men jag kommer fara till Thailand efter nyår oh kommer vara borta i 1-2 vekor från skolan så det är någontin jag måste göra för att inte komma alltför mycket efter..

Hejdå!

Ebba




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback