Ett mycket välförtjänt lov

Hej Alla!

Försökte göra ett inlägg med mobilen, men appen fungerade visst inte... Den hanlade iallafall om chokladbollarna jag och Clara gjorde idag. Tyvärr får ni inte se hur dem ser ut eftersom jag inte kan ladda över bilder från mobilen till datorn... Dem var med vanligt socker istället för pärlsocker för eran information.

NU ÄR DET LOV! Och det är väldigt välkommet! 8:an har varit ganska mycket jobbigare än 7:an med mycket fler prov och läxor... Blä....

Jag längtar extra mycket eftersom vi sen åker till Thailand! Vi ska vara där i två och en halv vecka (love) och det kommer gå över skolstarten och därför har jag ändå lite och ta igen så jag inte hamnar alltför efter.. Blä det också...

Eftersom jag inte har kameran på mig så får ni en lite några gamla bilder på Tyra från sommaren, bilderna är tagna hos mormor och morfars stuga då Tyra kom nerifrån huset (?!)





Förlåt om bilderna är lite suddiga men jag tycker dom är lite kul! Hahah, särskilt den sista... Det ser ut som om hon är halv...

Nu ska jag ta en liten tur med henne, så Hejdå!

Ebba


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback