Alva här!

Tänkte passa på att gästblogga ett inlägg medan jag ändå är inne!
Igår blev det något konstigt med designen så jag har på eget initiativ(eller vad det nu heter) tagit på mig att fixa det. Hoppas bara att Clara och Ebba inte blir arga för att jag lägger in några charmiga bilder på dom och gästbloggar lite... hehe.
Och hoppas att det inte cepear sig med designen igen, tur då att super bästa Alva kan hjälpa!
Eftersom jag har känt Ebba och Clara väldigt länge så har jag fina bilder på när dom var mindre. Här är en på Ebba tagen vintern 2009!
Och här är en bild på Clara tagen sommaren 2009 tror jag.

Passar på att lägga in två till bilder.
Clara gillar att fota och jag brukar tvinga Ebba att stå modell när jag fotar, båda är sjukt bra!
Som här tvingade jag också Ebba att lera sig i ansiktet... samma bild som på sidan<--
Långt inlägg, förlåt. Om designen fortfarande inte fungerar tryck F5!
/Alva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback